SISTEM UPRAVLJANJA KVALITETOM
POLITIKA KVALITETA
Politika kvaliteta Zavoda je stalno unapređenje zdravlja stanovništva i kao takva utvrđuje odgovornost za kontinuirano poboljšanje sistema kvaliteta Zavoda za javno zdravstvo SBK/KSB i ispunjavanje zahtjeva i očekivanja zaposlenika, korisnika, dobavljača i zajednice.
Opći ciljevi kvaliteta su:
- Uprava Zavod za javno zdravstvo i svi uposlenici trajno su opredjeljeni za ispunjavanje svih načela i zahtjeva BAS EN ISO 9001 kroz stalno održavanje uspostavljenog sistema upravljanja kvalitetom i kontinuiranim obrazovanjem osoblja o važnosti kvaliteta.
- Zadovoljstvo i povjerenje naših korisnika i interesnih grupa nam je od prioritetne važnosti . Svi zaposlenici svjesni su ovog cilja i posvećeni su postizanju visokih standarda kvaliteta naših usluga.
- Ispitivanjem zadovoljstva korisnika podižemo kvalitet naših usluga i ispunjavamo njihova očekivanja i zahtjeve.
- Trajnim ispunjavanjem politike povjerljivosti u realizaciji naših usluga osigurava se privatnost podataka i informacija korisnika i podiže nivo odgovornosti za čuvanje tajnosti podataka i informacija.
- Da bismo osigurali visoko kvalitetne standarde radimo sa kvalitetnim certificiranim materijalima i pratimo razvoj novih tehnologija.
- Zadovoljstvo zaposlenika i timski rad ključni su za uspjeh organizacije i osiguranje kvaliteta. Našim zaposlenicima osiguravamo kontinuirano usavršavanje, te stalno unapređujemo sistem interne i eksterne komunikacije, kao i uslove rada.0
Rukovodstvo Zavoda odgovorno je za primjenu i održavanje politike kvaliteta. Ovu politiku kvaliteta poznaju, razumiju i ostvaruju svi zaposleni u Zavodu.
Rukovodstvo Zavoda stalno kritički preispituje, ocjenjuje i prilagođava politiku kvaliteta u skladu sa realnim zahtjevima, potrebama i očekivanjima korisnika usluga i drugih interesnih grupa.
Menadžer Kvaliteta:
Mr.sci.dr.Amra Mehmedbegović-Živanović, specijalista socijalne medicine i organizacije zdravstva
Direktor:
Prof.dr. sci. Sead Karakaš, spec.epidemiologije