Suprotno nalazima nekih ranijih istraživanja, rezultati talijanskih znanstvenika pokazuju kako konzumacija mesa, jaja i mliječnih proizvoda u odrasloj dobi nije povezana s većim rizikom za rak dojke.
Istraživači s Istituto Nazionale dei Tumori u Milanu su analizirali podatke o prehrani prikupljene od gotovo 320000 žena iz niza europskih zemalja između 1992. i 2003. godine.
Pokazalo se kako konzumacija mesa, jaja i mliječnih proizvoda općenito nije povezana s većim rizikom za rak dojke, no žene koje su prošle menopauzu su imale veće izglede za ovaj oblik karcinoma ako su češće jele mesne prerađevine.
Rezultate istraživanja je objavio American Journal of Clinical Nutrition.
Određenog kliničkog simptoma ili nalaza koji bi bio karakterističan samo za multiplu sklerozu nema. Multipla skleroza dijagnosticira se na temelju tipičnih kliničkih simptoma i parakliničkih n...
Već 3 mjeseca se intenzivno borim s osjećajem vrtoglavice...pod tim intenzivno mislim svaki dan i to cijelo vrijeme - kada sam na poslu ponajviše i u svim situacijama koje mi izazivaju veći angaž...
Pitanje:
Ultrazvučni pregled pokazao je veliki stupanj začepljenja krvnih žila u glavi 8 do 60%. Zanima me mogućnost smanjenja, te koju prehranu odabrati....
Pitanje:
Imam 28 godina. Povremeno imam povišeni krvni tlak 180/100. Normalni mi je 140/85. Uradio sam kompletan pregled srca i krvožilnog sastava i sve je u najboljem redu. Tlak mi se povećava iz...