|
Orasi kontrolišu glukozu i masnoću u krvi |
|
|
|
|
Zdrava ishrana
|
|
Sunday, 11 September 2011 21:43 |
|
Studija je pokazala da su jezgrasti plodovi - sirovi bademi, pistacije, orasi, lješnjaci, kikiriki, indijski orah, makadamija - odnijeli pobjedu nad mafinima
Orah na dan bi mogao pomoći u kontroli dijabetesa tipa 2 i prevenciji mogućih propratnih komplikacija, prema rezultatima novog istraživanja iz bolnice Sv. Majkl i Univerziteta u Torontu.
Sasvim u saglasnosti sa toliko naglašavanom umjerenošću u konzumiranju ugljenih hidrata (posebno onih prostih) za duži život, Dr Dejvid Dženkins preporučuje tridesetak grama oraha dnevno kao zdravu hranu za bolju kontrolu glukoze i masnoća u krvi.
Studija je pokazala da su jezgrasti plodovi - sirovi bademi, pistacije, orasi, lješnjaci, kikiriki, indijski orah, makadamija - odnijeli pobjedu nad mafinima.
Nova, „jezgrasta" dijeta mogla bi značiti bolji kvalitet života osobama sa dijabetes
|